Algemene voorwaarden

1:Retour recht:

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Je kunt hiervoor via ons formulier de retour zending aanmaken. 


Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product aan een aantal voorwaarden voldoen. 


1.In originele staat zijn  

2.Voorzien zijn van labels en veiligheids seals. 

3.Onbeschadigt zijn - Geen gebruikersporen bevatten.
Anders word daar een waarde vermindering op toegepast.
Wij nemen hier voor altijd contact met uw op.


Prodcuten die niet geretouneerd kunnen worden. 

Mondkaspjes, Geopende en ingebruik genomen media dragers ( zoals ) Mediaplayers -  SSD schijven, producten waar de beveiligingslabels zijn doorbroken. Producten die zijn aangeschaft in onze Winkels of op een van onze Markten. Hier voor dient u zelf met de aankoopbon naar onze winkel of markten te komen. 

Het retourproces:

1. https://yourstoreonline.nl/account/return/insert Via deze LINK kunt u, uw retour melding aanmelden. 

2. Retourzendingen dienen aangetekend geretouneerd worden.

3. De kosten voor de retourzending, zijn altijd voor rekening van de klant, 


Wij nemen geen enkele aansprakelijkheid voor zoek geraakte retourzending.


2:Omruilen van producten:

Mocht je het product willen omruilen voor een ander product is dat geen enkel probleem. Waar moet het aan voldoen. Aangekochte prodcuten in onze Webshop - Winkel of Markten kunnen omgeruilt worden op onze fysieke loctaies. Voor het omruilen gelden de zelfde voorwaarden zoals in 1:Retour recht: staat beschreven.

Voor producten die in prijs verschillen


( Voorbeeld voor uw aangekochte product heeft u 39,95 betaalt en het nieuwe product kost minder, dan ontvangt u hier een cadeaubon voor ) Deze is in wisselbaar in onze Webshop - Winkels of Markten. WIJ GEVEN GEEN GELD TERUG BIJ OMRUILEN. 

Mocht het product duurder zijn dan het aangekochte bedrag, dan dient u het verschil bij te betalen. 

Helaas is het niet mogelijk om uw aankoop gedaan op onze
 fysieke locaties via de Webshop om te ruilen. Daarvoor dient naar een van onze fysieke locaties te komen

1.Onze winkel op de Beverwijkse bazar ( geopend op zaterdag en zondag van 9:00 tot 18:00 ) U vind ons in hal 5 

2.Onze Weekmarkt in Rijnsburg ( Hoftuinplein elke dinsdag van 8:00 tot 18:00 ) 

3.Ons afhaalpunt ( Elke dag geopend van 8:00 tot 20:00 - Langevaart 125 2231GB Rijnsburg  ) 

5.Thema markten ( neem contact met ons op, voor onze agenda )  


3:Garantie/defect:

Garantie:
Wij hanteren een garantie termijn van 2 jaar. U ontvangt op uw aankoop van het product een garantie termijn van twee jaar. Daar zijn wel voorwaarden aan verbonden. Zo hanteren wij voor sommige producten een kortere garantie termijn of geen garantie.  

Producten met een kortere garantie termijn of geen garantie termijn zijn.


1.Electrische steps, ( Batterij geen garantie  ) ( Luchtbanden geen garantie op lekken ) overige onderdelen 2 jaar garantie.

2.Batterijen, zoals Powerbanks ( 3 maanden garantie ) 

3 Software, geen garantie,op Viriussen - Spyware -Ramsome ware 

3. AAA of AA batterijen ( geen garantie ) Wij verwijzen door naar de fabrikant. 

4.Speelgoed met batterijen ( 3 maanden garantie ) 

Defecten: 

Mocht het aangekochte product helaas defect gaan, dan heeft u recht op een nieuw of gelijkwaardig vervangend product. Neem hier contact met ons op via het formulier te vinden op onze website ( contact) Om garantie te claimen dient het product aan een aantal volwaarden te voldoen. 

 

1.Aan het product mag geen schade zijn ( denk hierbij aan waterschade, val schade Etc Etc

 

2.Producten die in de verkorte garantie periode vallen ( aangegeven in 3:Garantie/defect: ) En mocht het defect daar mee te maken hebben, word deze niet in behandeling genomen. 

 

3.U dient zelf zorg te dragen voor de verzending van het product ( verpak het altijd op een veilige manier ) originele verpakking is niet nodig, mocht het niet meer aanwezig zijn. Mocht product beschadigt raken of zoek, wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid. Dit valt onder de verantwoordelijk van u als klant. 



Procedure afkeuring/goedkeuring garantie claim: 
Zodra wij het defecte product hebben ontvangen, bieden wij deze aan de leverancier ter beoordeling. Afwachtend van de beoordeling van de leverancier hanteren wij een termijn van 4 weken. ( LET OP MOCHT ER UIT HET ONDERZOEK BLIJKEN, DAT HET DEFECT IS ONTSTAAN BUITEN DE SCHULD OM VAN DE FABRIKANT ( Denk hierbij aan Waterschade - Valschade Etc Etc ) word uw claim op garantie afgekeurd, OOK DIENT U DE KOSTEN VOOR ONDERZOEK TE VOLDOEN ( deze kosten bedragen 50 euro ) 

Valt uw schade onder de garantie dan, dan ontvangt u een nieuw product kosteloos. Het kan zijn dat het product niet meer leverbaar is, omdat het een ouder product betreft. U ontvangt dan een gelijkwaardig product of een nieuwer zonder extra kosten. WIJ INFORMEREN U HIER ALTIJD VAN TE VOREN OVER.


3:verzendmethode:
Wij verzenden uitsluitend met DHL, voor kwaliteit en snelheid. Toch kan het voorkomen dat uw bestelde product of producten wat langer duren.

Bij het bestelproces word aangegeven een indicatie van tijd en levering. Wij streven erna omdat te realiseren.